''MODA GELİR GEÇER, STİL BÂKİ KALIR''
'' Coco Chanel ''

EZGİ & DENİZ

Daisypath Friendship tickers

3 Haziran 2010 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM: FETHİYE TATİLİ :))



30 mayıs doğum günüm ve canım eşim bana süpriz yapmak istemiş ve çok güzel 4 günlük bir tatil planlamış. fakat yola çıkmamıza sadece 1 gün kala haber vermesi üzerine, ben de ki hazırlanma telaşını düşünün artık.burada olmayacağıma dair post bile hazırlayamadım.
canım eşim bir kez de buradan çok teşekkür ederim çok keyifli ve eğlenceli günler geçirdim.seni çok seviyorum...


bunlar da objektifimize takılan bir kaç resim...

otel odasından ölüdeniz

saklıkent kanyonu

kayaköy

gemiler adası


göcek

ölüdeniz






4 yorum:

  1. 3ay önce bende gitmiştim ama rotamızda ölüdeniz yoktu, sen şimdi tadını cıkar böyle süpris tatilin tadı daha tatlı olur:)

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bir mekanmıs gercekten

    YanıtlaSil
  3. COK GUZELMİŞ CNM.. ne guzel gezmıssınız. yakın oturyorsunuz galıba fethiyeye.. gunubirlik gidebildiginze göre.. ah ah ben de guya antalyadayım ama gezemıyom bı turlu.. gecmıs dogum gunun kutlu olsun

    YanıtlaSil
  4. güneşcim kuşadasında oturuyorum ben günü birlik değil canım 4 günlüğüne gittik sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil